במידה ויש לכם חשבון באתר תוכלו לבדוק תחת "ההזמנות שלי". במידה ואין לכם חשבון שירות הלקוחות שלנו ישמח לתת לך את המידע.
לפרטים ובירורים באשר להזמנות, פריטים ו/או אספקתם ניתן לפנות לאגף שירות הלקוחות של החברה בכתובת הדואר האלקטרוני: [email protected] או לחילופין בטלפון 1-800-247-247, בימים א'-ה' בשעות 8:30-16:30.
בערוצים הדיגיטלים (פייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ ) נהיה זמינים לתת מענה עד שעה 16:30, וזאת בימי חול בלבד א'-ה' .
לביטול יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א'-ה, בין השעות 8:00 עד 16:30 בטלפון 1-800-255-225. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלנו מייל/ סמס/ הודעה פרטית/פייסבוק ונטפל בנושא.
(1) דואר שליחים - הזמנות שיקלטו באתר החברה עד השעה 14:00, יסופקו תוך 5 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה.
(2) דואר "SAME DAY" - הזמנות שיקלטו באתר החברה עד השעה 11:30, יסופקו עוד באותו יום שבוצעה ההזמנה. במהלך חודש נובמבר לא יתאפשרו משלוחי SAME DAY
(3) איסוף עצמי מחנויות הרשת - עד 5 ימי עסקים ממועד ההזמנה.
בסיום ההזמנה, יתקבל מסך של "הזמנתך בוצעה בהצלחה" עם מספר הזמנה לצורך מעקב. בנוסף ניתן לבדוק בכל רגע נתון בחשבונך באתר, דרך "לוח בקרה" בחלק העליון של המסך.